Sık geçen başlıklar

marketler varken eczanelerin gereksiz olması 2

ekşi'de gör
süper gerçek. yazılanları okumadım ama kesin eczacılarının hayat kurtaran tavsiyelerinden bahsediliyordur.
gerçekte 30 yıldır eczaneye giderim daha eczacı bile görmedim. dükkan kalfaya emanet. bu gözler steve vai'yi bile canlı gördü ama dünya gözüyle bir eczacı görmedi.
görüş belirten herkese söven, köpek gibi hırlayan denyoları barındıran başlık. adam gibi açıklayın neden olmaz amk. biri de demiş ki özel dolap lazım falan diye. he yapraaam çok zor de mi migrosun özel dolap alıp koyması markete. ulan hepsini geçtim, düzenli ilaç aldığım eczanede daha eczacı hanımı görmedim bile neredeyse. kalfa harici eczanede duran yok. m