olm beklerin orta açması yasak değil miydi lan?
edit: değilmiş. o yasak mariano ve nagatomo'ya uefa tarafından verilmiş bir cezaymış.
20.01.2020 · 49. sıra
yukselen gunes evi
19.01.2020 16:57 ~ 16:59