Sık geçen başlıklar

marcelo saracchi 1

ekşi'de gör
olm beklerin orta açması yasak değil miydi lan?

edit: değilmiş. o yasak mariano ve nagatomo'ya uefa tarafından verilmiş bir cezaymış.