cumhurbaşkanı partili olduğu için normaldir. sen ülken için partinle bağını kesemiyorsan resmini de böyle ücra köşeye atarlar.
iyi yapmış mansur yavaş.
04.05.2019 · 42. sıra
garipbasci
03.05.2019 16:07