kişiliği için değil makamı için düşünüldüğünde bir sakınca olmayan portredir.
ben belediye başkanı olsam asmazdım ama. bence kendisi de bir süre sonra kaldıracaktır, hemen kaldırırsa lağım medyasının provokasyon yapacağını çok iyi biliyordur. adam parti ayırmaksızın herkese hizmete gelmiş, sizin komplo teorilerinizle provokasyonlarınızla uğraşacak bir dakikası yoktur.
13.04.2019 · 6. sıra
eksi peace
12.04.2019 00:12 ~ 01:05