Sık geçen başlıklar

mansur yavaş'ın imamoğlu'na başkanım demesi 1

ekşi'de gör
ülkücülerin birbirine reis demesi gibi önemsiz bi şeydir. imamoğlu da yavaş'a başkan diyodur. ikisi de başkan çünkü. saçma manalar aramaya gerek yok.