mansur yavaş “internete erişim temel bir insan hakkıdır” anlayışıyla ankara’nın 35 farklı meydanından ücretsiz wi-fi hizmeti sağlamaya başlamış.
ayrıca yıl sonuna kadar 10 milyon m²'lik alana ücretsiz internet erişimi sağlayacaklarmış.
ankaralıların bilgiye kolay ulaşmasını, ülke gündemini güvenli ve ücretsiz olarak takip edebilmesini sağlamak adına yapılan hizmeti bir ankaralı olarak takdir ediyorum.
ankara’da sosyal belediyecilik nasıl yapılır onu da görecekmişiz. yok ağlamıyorum, gözüme bir şey kaçtı.
31.01.2021 · 32. sıra
zellyy
30.01.2021 13:00