Sık geçen başlıklar

mama bağışı toplayan kadının son hali 2

ekşi'de gör
ulan biz bahçedeki kedilerle bokumuzda boğuluyoruz, tedavi ettirecek para yok, bir bir ölüyor hayvanlar. böyle tiplere mama parasını nakit olarak sayan gerizekalılar kim, tanışmak isterim. bir şey istemiyorum, sadece ibretlik olarak göreyim.

benim çevremden arada mama yardımı rica ettiğim oldu. sadece mama olarak gönderilmesini istedim. herkes de öyle gönderdi. benim haram parada gözüm yok tabii, o ayrı bir konu.
devlet bu konuyu düzene sokmayarak hepimizi zan altında bırakıyor. bize para ödetip çipler takıldı, ne boka yarayacak? kedim kaybolsa biri alıp "aaa bu kedinin sokakta ne işi var, kayıp mı acaba" deyip veterinere mi götürecek? sokakta milyonlarca tekir var, benimki de tekirin biri, niye desin? köpek kaybolsa, sokakta başı boş cins hayvan görünce hangimiz şaşıracak? bu kadar çok sokak hayvanı varken çip takmanın ne anlamı var ki? adamlar çipli hayvanı sokağa atıyor yahu! bulup getirmişler sahibine, geri bırak bulduğun yere demiş! kanun getirin, sokağa atılmayı engelleyin, bu işi takip eden birileri olsun. bağışlar takip edilsin, yardım yapanlar bilinçlendirilsin. şu an bu ülkede devlet dahil herkes milleti yolma peşinde ya!

edit : sokak hayvanları için yardım yapacaksanız, direkt mama yardımı olarak gönderin. tedavi yardımı ise veterineri arayın durumunu sorun öyle yardım yapın. madem hayır işi yapıyorsunuz tam yapın. ben üstümden attım, bitti gitti oh vicdanım çok rahat. yok böyle abicim.
buradaki akarın giderin dönerin artık her neyse bu sermaye nereden nasıl geliyorsa çok ciddi şekilde incelenmeye başlanması gerekiyor, dünden beri videoları gördüğümde aynı kişi olduğunu bile aklıma getiremedim, meğerse aynı kişiymiş.

konu şu; diyarbakır'daki devlet hastanesine zorla sokak köpeklerine yuva yapmak için il sağlık müdürlüğüne kadar eli kolu uzanan birinin estetik değişimi.

ben susuyorum fotoğraflar konuşsun;

twitter link, https://twitter.com/…453/status/1780512278678253888

https://twitter.com/…yim/status/1780562972982513980

görsel
görsel

bonus + başıboş köpek saldırıları sonucu parçalanan çocuklarımız görsel

edit: 2 farklı kişidir diyenler kişinin kendi x hesabındaki iki ayrı zamanda çektiği videoya bakabilirler;

eski haliyle çektiği video; https://twitter.com/…us/1688663073748324352/video/1

yeni haliyle çektiği video; https://twitter.com/…us/1780298230485410265/video/1

hesabını kapatırsa diye medya sekmesinden ekran görüntüsü;

görsel

son edit: olayın patladığı kısım, https://twitter.com/…nel/status/1780229326534840341