Sık geçen başlıklar

malmö sarpsborg ve genk'in olduğu grupta 3. olmak 1

ekşi'de gör
bu tinerciler ne içiyor anlamıyorum geçen sene galatasaray'ın katılamadığı lig için "0" puan aldı demiştir . arkadaş bu ne biçim bi algıdır,canım benim ozaman fenerde bu sene giremediği şampiyonlar liginden "0" puan almıştır. bjkli kardeşlerim bu tipleri dışlayın kurban olayım.

beşiktaş'ın uel'nin en kolay grubundan çıkamaması