bu tinerciler ne içiyor anlamıyorum geçen sene galatasaray'ın katılamadığı lig için "0" puan aldı demiştir . arkadaş bu ne biçim bi algıdır,canım benim ozaman fenerde bu sene giremediği şampiyonlar liginden "0" puan almıştır. bjkli kardeşlerim bu tipleri dışlayın kurban olayım.
beşiktaş'ın uel'nin en kolay grubundan çıkamaması
15.12.2018 · 16. sıra
arastirma cukuru
14.12.2018 00:14