Sık geçen başlıklar

malatya'daki altın kaplamalı bina 1

ekşi'de gör
malatya'da oturmak için bırak 3 milyon tl'yi, üste 1 kuruş verenin bile aklına şaşarım ben.

not: malatyalılar çullanmasın, senelerce yaşadım malatya'da. ne halt olduğunu iyi biliyorum yani.

edit: bu yazdığım entryden dolayı özelden anneme bile küfredenler oldu. hepiniz hakkında yasal işlem başlatacağımı bilin. buradan klavye arkasına sığınıp anonim küfretmek kolay tabi.

edit 2: bazı arkadaşlarımızın haklı bir sitemi oldu, tüm şehri genellemen doğru olmamış yönünde. haklılar, tabi ki halkı komple kötüdür, malatyalılar berbat insanlar gibi bir kastımın olması söz konusu değildir. elbette her yer gibi iyisi ve kötüsü var. şehri pek yaşanılabilir bulmadığıma dair bir entrydi bu.