istismar edilen birçok çocuk var fakat sadece 1 tanesi için dava açılmış. onun da annesi olacak çulsuz orospu (escortmuş kendisi) dava döneminde belini doğrultmuş, şikayetçi değilim demiş ve mahkeme salonundan sanık ile kol kola çıkmış
hacı bu nedir yahu. 8 yasinda çocuğun ifadeleri geçersiz kılınsın diye, sapık beraat etsin diye çocuğa bir de gerizekalı teşhisi koymuşlar.
adaletinizin temelini sikeyim.
bu olay da elmalı davası gibi gündemde kalmalı.
01.07.2021 · 23. sıra
aradabigelirgiderim
30.06.2021 02:47