haberleri okuyunca içinde bulunduğum durum.
makas atarken ölen sürücülere üzülmüyorum, üzülemiyorum. suçsuz, günahsız insanların hayatını riske atmakta beis görmeyen bunlar. ölümlerine neden üzülünsün ki?
masum masum araba sürerken hanzonun biri yüzünden maddi, manevi zarara uğramaktansa, o hanzonun bariyere bodoslamasını yeğlerim.
19.02.2024 · 28. sıra
xezhir
18.02.2024 08:01