"millette ne güzel cesaret var" diye gıpta ettiğim yorum.. yemin ederim ibretlik...
aslında yorumlar..
ben olsam o ilk yorumdan sonra millet beni unutana kadar 1-2 yıl tv'ye çıkamazdım.. ama herkes benim gibi cesaretsiz değil demek ki...
arkadaş, birini seçimin ilk sonuçları geldiği zaman yapıyor, diğerini sonuçlar hemen hemen tamamen belli olduktan sonra..
şuradan izlenebilir:
https://www.youtube.com/watch?v=dejbtmj7kkm
12.06.2015 · 46. sıra
auriel
11.06.2015 14:24 ~ 14:48