Sık geçen başlıklar

mado şubelerinin içeriye köpek almaması 2

ekşi'de gör
şu kedi köpeğini her yere sokmaya çalışanların duyarından da gına geldi artık. evinizde bahçenizde arabanızda sevin öpüp yalayın kimsenin bir şey dediği yok. yeme içme hizmeti veren yere de getirme bir zahmet. alerjisi olan var, korkan var, temizlik hastası olan var. utanmasalar “x yazarın misafirliğe köpek kabul etmemesi diye linç başlatacaklar”