Sık geçen başlıklar

madem ölüp yok olacağız neden çabalıyoruz 4

ekşi'de gör
adam iste ateistlerin cikmazi yazmis. evet cennet de huriler var, gece gunduz duzuseceksiniz. oyle bir aletiniz olacak ki hic inmeyecek. geri zekali.
dandik bir kişisel gelişim temalı video geziyor sosyal medyada linki bulursam eklerim.

şu anda sana 10 milyon dolar vereceğim ama yarın sabah öleceksin. para mı yoksa yarın uyanmak mı diye soruyor ilgili kişi herkes yarın uyanmak şıkkını tercih ediyor.

tek sebep dinden imandan inançtan bağımsız umuttur.

unutmayın yarın her şey olabilir!
eninde sonunda öleceğimizi bilmek fikri insanlık tarihi boyunca karşılaştığımız en trajik bilgidir. “ne yaparsak yapalım öleceğiz” diyerek nihilizme gitmek çok kolaydır. tüm bunlara rağmen “madem ki öleceğiz, yaşayacağımız bu kısa süreyi iyi değerlendirelim” diyerek kendimize bir anlam yaratabiliriz.