açılın sağcıyım, aktroll defalarca ilan edilmiş biriym. bu karar %100 doğrudur, adecconun bok yemesi.ablacım türbanlıysan bir zahmet macrocenter'da çalışma zaten, devamlı elin konyaka, vizksiye değcek, sana göre değil, macrocenterın yaratıtğı imaja ters orda çalışman.
her firmanın hedef kitlesi var, thy'de mesela türbanlı hostes çalıştırmyıor.
bu duyarı sikiyim açıkcası, git şoka başvur, bim , a101.
04.05.2020 · 8. sıra
valna
03.05.2020 05:30 ~ 05:32