Sık geçen başlıklar

mabel matiz 3

ekşi'de gör
albüm literally "az önce" çıkmış, baktım ortalaması 4 dk civarı 25 şarkı var, yaklaşık 2 saate yakın bir içerik. buradaki arkadaşlar 12'yi çeyrek geçe gazlamaya başlamışlar. lan ne ara dinledin de türk pop'unu kurtardığına kanaat ettin, slowlarını ayrı analiz ettin, 90lar mı 80ler mi tartışması yaptın, tarkan'la kıyasladın :d tam olarak kaçıncı şarkıda gelip burda tarkan'a bok atmaya karar verdin mesela? albüm güzeldir bir şey demiyorum da şu pr işinde bir türlü doğallığı yakalayamadınız.
yeni klibinde bol bol bektaşilik ile mevlevilik göndermeleri var. yine yks'de soğuk terler döktürecek.

tanım : sanat güneşi
tanım: canım, ciğerim.

ilk günden bugüne ziyadesiyle üzdüğünüz için bunlar artık işlemez derisine. radyolarda çalmadınız, çalınmasını yasakladınız, kliplerini görmediniz, bugün bu bahaneyle yapmış olduğunuz şey mabeli o kadar yüceltiyor ki.

krallar’ı dinlemediniz, barışırsa ruhum’u duymuyorsunuz.

pride’a denk gelen sınavda mabel sorusu iliştiren zekaya da ayrıca selam olsun.