Sık geçen başlıklar

m. yavaş'ın türkiye'yi normale döndüreceği süre 1

ekşi'de gör
mansur yavaş’ın icraatlarını beğeniyorum, yanlış anlaşılmasın.

ama ulan andaval vatandaşlarım, hâlâ çözümün insan odaklı değil sistem odaklı olduğunu anlamadınız. bi kafanız basmadı. kişiler, isimler değişir önemli olan sistem!!

bu yaşıma kadar kaç ingiltere, fransa, almanya hatta amerika başkanı ya da başbakanı gördüm. sürekli değişiyorlar? bi kurtarıcıya ihtiyaçları var mı bu ülkelerin? yok. neden yok? çünkü güçlü bir sistemleri var. bizim de ihtiyacımız olan tek şey..