işte ben de markete gittiğimde "1 tane çikolata alsam mı, bu çikolataya o kadar para verilir mi?" diye düşünüyorum. neden? çünkü ben borcuna sadık, vergisini veren, kendi yağı ile kavrulan biriyim.
siz onları sorgusuz sualsiz besledikçe, ben de her geçen gün fakirleşiyorum. sosyal devlet de bir yere kadar olmalı. tamam sosyal devlet gereği iş kurarsın, insanları işe alırsın ama yakında milletin götüne don dağıtıp onun da parasını bize kitleyecekler.
sen belediyesin yahu. yardım kuruluşu musun? sana ne, bana ne elalemin borcundan?
30.04.2022 · 17. sıra
nick vardi da biz mi secmedik
29.04.2022 09:06