recep tayyip erdoğan'ın az önce kullandığı ifade.
yakında 'ben rabia demedim, abi ya dedim' derse şaşırmayalım.
http://haber.sol.org.tr/…i-tesekkur-ediyorum-152522
15.04.2016 · 5. sıra
schummy
12:28