Sık geçen başlıklar

mültecilerin ülkemizde siyasi parti kuracak olması 1

ekşi'de gör
valla inanılır gibi değil ama bizim neslimize de bir kurtuluş savaşı'nı layık gördüler.
38 yaşındayım ama kendi ömrüm içinde bu ülkenin bir posta daha karışacağına dair bir hissim var içimde. varsın olsun amk. ben artık iyice sıkıldım. öleceksek de anlamlı ölelim. hiç öyle ılıklar gibi "artık türkiye'ye aidiyet hissetmemek" gibi başlıklar açamayacağım. 1 tane türkiye var, bir tane türkiye cumhuriyeti bayrağı var. bayraksız, vatansız toplumların ne durumda olduğunu aramızdaki en beyinsizler bile idrak etmiş olmalı. türkiye'nin bir silkelenmeye ihtiyacı var. hükümet asla bizi düşünmüyor. hiç kimse bu kadar kaçağın ülkeye buyur edilmesini mantıkla açıklayamaz. iyi bir iş yapmışlar gibi her gün belirli ülkelere ajanlık yapan çete çökertme haberleri yapıyorlar. lan başta neden bu kadar insanı denetlemediniz? benim bildiğim eskiden mit, ülkeye giren yabancıların burun kıllarına kadar detaya sahip olurdu. nereden nereye mk. bu ülkeye gerçek bir reset gerekiyor. bizim adımıza zaten reset çekip bizi hızla araplaştırmaya çalışıyorlar.