şu ana kadar zaten 110 milyar dolar ödedik ve her yıl 7 milyar dolar daha ödemeye devam ediyoruz. tek seferde 50 milyar euro ödeyip bu işten kurtulmak fikri daha stratejik.
kaldı ki aihm’in bize ceza vermeye hakkı yok, verse bile itiraz edebiliriz. çünkü ululararası hukuk ve teamüller bizim arkamızda. ha ceza verdi diyelim. bu sefer de iran biz oluruz, türkiye de yunanistan.
26.06.2022 · 20. sıra
dede korkut paradoksu
25.06.2022 13:20