Sık geçen başlıklar

mükellef karaköy'e sadece tatlı için gidilememesi 1

ekşi'de gör
gerçekten insanları anlamakta güçlük çekiyorum.
istanbul'un en iyi mekanlarında çalışmış bir sektör çalışanı olarak soruyorum.
nedir bu ekonominizin yetmediği mekanlara gitmek menüdeki en ucuz yemekleri sipariş etme hastalığı.
yazar arkadaşı tenzih ediyorum fakat her gün onlarca böyle insanla karşılaşıyorum.
adam fine dining restorana gelmiş masasına su söylemiyor 1 kolayı 2 kişi paylaşıyor.
gitme güzel kardeşim 300-500 lira ile 2 kişi çok güzel bir yerde yemek yiyebilirsin. kişi başı ortalaması 800-900 lira olan restoranı zorlama. hem restoranı hem kendine yazık ediyorsun.