Sık geçen başlıklar

mühendislerin hiç etliye sütlüye karışmaması 1

ekşi'de gör
çoğunluk özel sektörde çalıştığı için gözünün yaşına bakılmıyor. bu iş hizmet sektörü değil ki hem. öyle bir imkanı da yok mühendislerin zaten. teknik ve az kişinin bildiği bir iş yapmıyorsanız piyasa mühendis dolu. direkt siktiri yersiniz. mühendislere mühendislik yaptırmadıkları için adamlar kimlik bunalımı da yaşıyor. argede veya tasarımda çalışmıyorsa bir mühendis lise mezunu birinin yaptığı işi yapar. o yüzden birçok mühendislik bölümü öylesine vardır. planlama, ürün takip, fiyatlandırma, satın alma falan yapan birisi mühendislik mi yapmış oluyor şimdi? lisenin üstüne excel, word biraz da ingilizce koy al sana mühendis amk.