hiç katılacağımı düşünmezdim ama adam haklı.
orası bir ibadethane. dress code gayet açık. hem buna uymayıp hem de başkasının ibadetini sekteye uğratmak zannımca hoş değil. hiç kimse dua ederken çatal görmek istemez.
müftü söyledi diye de her şeye kulp bulmayın bence.
21.12.2019 · 17. sıra
fasulye yiyen perihan savas
20.12.2019 12:38