Sık geçen başlıklar

müşterinin aracıyla kaza yapan vale 2

ekşi'de gör
bir avukat olarak söylüyorum hayatı filan kaymamış valedir. arabayı da maalesef ödemeyecektir.

vale dediğimiz adam büyük ihtimal sigortasız çalışan, malı mülkü olmayan adamdır. bu adama karşı tazminat kazanırsın kazanmasına da neyini alacaksın? o tazminatı nasıl tahsil edeceksin? cevap veriyorum. edemeyeceksin. yaptığı kaza yanına kar kalacak. ileride de arkadaşlarına gülerek anlatacak. " lan ben zamanında 5 milyonluk lüks aracı pert ettim amk. sizin yaptığınız kaza mı?" diye övünecek.

yani sonuç olarak diyeceğim o ki valeye araba vermeyin.
arabayı valeye vermemek gerektiğinin en büyük göstergesi. o vale dediğiniz tipler genelde ehliyeti bile olmayan ipsiz sapsız sabıkalı veya belalı keko tipler oluyor, en fazla ehliyeti olan keko tipler oluyordur. milyonluk aracınızı tas kafalı 20 kiloluk elemanın birine verip gitmek gerçekten büyük risk almak. en iyi ihtimalle arabayı sağa sola sürtüp çiziklerle size getirirler. en kötü ihtimalle de arabanız siz mekanda otururken içinde 3 4 tane keko ile cadde cadde dolaşırken haberdeki gibi perte çıkabilir. eğer arabanızı sürtmüşlerse veya bir yere vurmuşlarsa size çaktırmadan vermeye çalışırlar, siz kontrol edince de daha önce vardı bizim üzerimize mi yıkmaya çalışıyorsun lan diye yalan söyleyip üzerinize yürürler. kavga etseniz tüm mekan çalışanları saldırır, bıçak falan bile takmaya çalışanlar çıkar. dava açsanız aylar yıllar sürer sonuç çıkmaz arabanıza verdikleri hasarla kalırsınız. arabayı kendinizin koyma imkanı varsa koyun, yoksa gidin başka yere park edin. yeter ki bu tiplere güvenip aracınızı teslim etmeyin.