Sık geçen başlıklar

lozan antlaşması'nın 02.00'da bitecek olması 1

ekşi'de gör
teşekkürler kardeş ben de az daha bahçeye 3 milyar varillik petrol için ilk kazmayı saat 12 'de vuracaktım, ülkemiz tazminat ödeyebilirdi.