başlığı açan arkadaşa sesleniyorum.
şimdi ben sana orusbu çocuğu desem, sonrada bu benim düşüncem, fikrim desem ...
bu düşünce özgürlüğüne mi girer yoksa bir hakkını gasp mi etmiş olurum?
ikincisi değil mi?
öyle her ağzından çıkan, her karaladigin düşünce özgürlüğüne girmez, onunda bir sınırı var çünkü...
laagland özgürlüklerin ülkesi hollanda'dan bildirdi
03.10.2017 · 30. sıra
laagland
02.10.2017 04:10