Sık geçen başlıklar

londra'dan gelen tubiş'e hoşgeldin partisi 2

ekşi'de gör
şükürler olsun ki saçlarının bir tek teli bile gözükmüyor dediğim buluşmadır.

edit: bakın şerefsiz evladıyım ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.

milyar yıllık dünya tarihinde bu aralığa gelecek ne günah işlemiş olabilirim? doğsaydım şöyle 19.yy amerikasında da demiryolu işçisi olsaydım. en kötü yerliler kafa derimi yüzerdi.