Sık geçen başlıklar

logosunu görünce tedirginlik hissi veren marka 2

ekşi'de gör
osmanlı tuğrası
desem linç yer miyim?
bu logoyu asan kişinin herhangi bir zekası yoktur.
primata benzer.
akp'lidir. cumaya gider. torpile hayır demez. faizi sever.
esnafsa şayet,dükkanına osmanlı tuğrası asıp, işçinin emeğini vermez.
atatürk öncesi şeriatla yönetilen güllük gülistanlık bir imparatorluk olduğunu düşünür.
sevri kabul edenleri bilmez. batılı anlamda ilk eğitim sistemini 2. mahmut değil, atatürk getirdi sanarlar.