Sık geçen başlıklar

logosu görünen ürün giymeyen insan 2

ekşi'de gör
ayaklı reklam panosu gibi dolaşacaksın, o markayı her yerde herkesin gözüne ve bilinçaltına sokacaksın, bir de üstüne o ürüne sahip olmak için para sayacaksın. "bedava mı versinler" diye sorma hemen. kafandaki çarkı iki dişli daha çalıştır ve "hayatta almam" de geç.
bu adam kesinlikle iphone logosu açık kılıfta kullanmaz ,iyi adamdır , kendisi damgalı eşşek gibi gezmek istemez.
edit : damalı damgalı olarak değiştirildi .