amerikan liselerinde türev integralin öğretilmeyip bizde öğretilmesi onların eksiği değil bizdeki fazlalıktır. 17 yaşındaki gençliğinin baharındaki çocuğa yüksek mertebeden türev anlatmak nedir yahu?
tanım: olmayan durum.
10.03.2017 · 19. sıra
seaxon
09.03.2017 14:24