Sık geçen başlıklar

lise stajının sigorta başlangıcı sayılması 1

ekşi'de gör
çüş artık dediğim başlangıç, sadece staj yaptı diye insanları 50 yaşında emekli yapıp, aynı şartlarda olanları staj yapmadı diye 60-65 yaşına kadar çalışmaya mahkum etmenin nasıl bir açıklaması olabilir, bu durumda 2 milyon insan varmış, peki bu durumda olmayan kaç insan var? o kadar asalağı beslemek zorunda mı diğerleri, onlarında oy hakkı yok mu?
eyt konusun adil bir düzenleme çıkmazsa oy gelecek derken fena halde oy kaybedecekler.