Sık geçen başlıklar

lisans mezununun oyu 1.5 oy olsun 1

ekşi'de gör
kimse kusura bakmasın, itülü odtulu kardeşlerimiz ile hakkari üniversitesi büro yönetimi okuyan insanın oyu bir mi olacak?

en iyisi, belli kriterler gelsin, 1-10 arası insanlarımızı etiketleyelim ona göre oy kullansınlar. sadece doğu perinçek’i savunan biri varsa, onun oyu olmasın.