kusura bakmayın ama 4 yıllık bölümü pandemi dolayısıyla derslerin ödevlerle ( çoğu üniversite ödev şeklinde yaptı ) rahat bir şekilde geçilebilmesine rağmen 7 yılda bitiremiyorsanız zaten sizin o sıraları işgal etmeye hakkınız yok diye düşünüyorum.
edit: daha okuduğunu bile anlamayan zır cahilin teki bunun kararını vermek sana düşmez demiş. bababa
hele bi soluklan yeğenim karar veren yok, bak yukarı ne yazıyor ;
“ düşünüyorum.”
benim düşüncem yani. bırak da düşüncemizi söyleyeyim dimi. bu dönemde çalışan, evine bakmak zorunda olan veya sağlık durumu kötü öğrenciler için ben de isterim 1 yıl uzamasını. sonuçta bana giren çıkan yok. ama 7 yıl yatıp sonra da azami süre uzasın diyen tipler için aynı şeyleri söylemeyeceğim. öğrenci olduğum dönemde sınavın birine 4 gün dağda teröriste kurşun sıkıp karakola döndükten sonra komutanından izin alıp 10 saat yol gelip sınava giren ve geçen insan tanıyorum.( okursa selam olsun ) dönem içinde annesi vefat eden ama gelip sınavlarına girip okulunu bitiren arkadaşım var. onlar sizin kadar ağlamadı be. mesaj kutuma ağladığınız kadar hocalara ağlasanız adamlar insafa gelip geçirirdi.
e: imla
05.09.2021 · 18. sıra
orta dunyadaki son elf
04.09.2021 01:44 ~ 12:52