Sık geçen başlıklar

lily aldrin vs robin scherbatsky 1

ekşi'de gör
düşünmeden robin’i seçeceğim versus.

lily dizideki en içten pazarlıklı, en sinsi karakterdir. asla ne istediğini bilmeyen, kendisini sorgusuz sualsiz seven birini şımarıklık uğruna terk edecek kadar düşüncesiz/kalpsiz biridir. san fransisco’da bir sikim beceremeyince tıpış tıpış ny’ye geri dönüp marshall’ın hayatına kendini zorla tekrardan kabul ettirmeye çalışan, marshall’ın hayatına devam etmesine engel olacak kadar da yavşak bi karakterdir. aynı zamanda arkadaşlarının da ilişkilerine karışan, zorla birbirini seven çiftleri sırf kendi geleceğini düşündüğü için ayırmayı kendine görev edinmiş biridir.

evet robin dizide ranjit hariç herkesle yatmış olabilir ama lily’e kıyasla en azından dobradır. ne istediğini bilmektedir.

güzellik açısından bakarsak sezon 1 robin dizideki tüm karakterleri her türlü tokatlar. ama sezonlar ilerledikçe lily çok çok daha güzelleşmiştir.