Sık geçen başlıklar

lice'de zırhlı araç tarafından ezilen yaşlı kadın 1

ekşi'de gör
teyzeye allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. lakin, bir otomobilin, bir minibüsün, bir otobüsün, bir makam aracının, veya bir belediye başkanın oğlunun bir vatandaşı ezmesinden farkı yoktur. kaza ise kazadır, hata var ise de suçlular gereken cezayı almalıdır. önemli olan, var olan suçu örtbas etmemek, hatalı olayı normalleştirmekten kaçmaktır. gerçekten kaza ise asker, subay, vatandaş vs ayrımı yapmadan bu tarz eleştirilerden kaçınmak gereklidir, suçu var ise de, yine ayrım olmadan yargı karşısından eşit cezayı almalıdır.