ümit özdağ izmir'de bir öğretmenle "ne mutlu türk'üm diyene" sözü üzerine tartışıyor. öğretmen bu söz gericidir bize ne faydası var diyor. ümit özdağ bize faydasını anlatıyor. diyor ki, "türk halkının daha mutlu, zengin, müreffeh ve güçlü olması, ne mutlu türk'üm diyene felsefesi etrafında birleşmesine bağlı."
şimdi bir "türk" firması, türk işçileri işten çıkarıp yerine hintlileri alıyor. işçilerin yanında zafer partisi var. özdağ'ın söylediği sözün önemini şimdi anlıyor musunuz? sen birlik olup da, kimliğinle ses yükseltmezsen seni yok sayıyorlar. sadece kimliğinden ötürü, türk olduğun için dışlanıyorsun. eğer kimliğinle ses yükseltip hakkını aramazsan, biz türkler sömürge değiliz demezsen, türk halkı olarak mutlu, zengin, müreffeh ve güçlü olamazsın. adamların derdi senin kimliğinle çünkü.
edit: tip yıllardır işçilerin yanında denmiş.
o sırada kadıköylü tipliler: trans birey vardır, apoculuk suç olmaktan çıkarılsın.
16.03.2024 · 2. sıra
ffemmefatalee
15.03.2024 00:00 ~ 10:04