Sık geçen başlıklar

leyla'nın ailesinin katilden şikayetçi olmaması 1

ekşi'de gör
kimsenin merak etmemesi gereken olay. bir insanı öldürmek, hele ki küçük bir yavrunun canına kıymak şikayete bağlı değildir. durup düşününce aile şikayetçi olmayınca birini öldürebilmeniz mantıklı geliyor mu? gelmiyor, böyle bir şey yok çünkü.

insanların canları kendi istese dahi alınamaz, aile isterse bizim için sorun değil biz de sevmezdik desin, yargılama yapılır. ölen kişi vatandaştır, ülke ona o ülkeye aittir. öldüren de ülkenin vatandaşını öldürmüş, kamu düzenini bozmuştur.

yargılama yapılacak, o katil de müebbet hapis cezası alacaktır hiç merak etmeyin.