Sık geçen başlıklar

leyla ile mecnun'u izleyip gülmeyen insan 1

ekşi'de gör
dizinin işleyişi o kadar yavaş ve bayık ki, ben gülmeyi bırak, ileri sarmadan bir bölümüne bile katlanamadım.

mutlaka komiktir, mutlaka zeki esprileri vardır ama ben "gülme" amaçlı yapılmış bir şeye bu kadar drama katılmasını sevmiyorum.