Sık geçen başlıklar

levent nazifoğlu'nun güldüren beşiktaş yorumu 1

ekşi'de gör
galatasaray taraftarı oldukça gerçekçidir. yemez bunları.(ben yemedim şahsen) beşiktaş hiç olmadığı kadar güçlü . hakeme falan da ihtiyacı yok. galatasaray da bir o kadar kötü.