olayları genellikle soğukkanlı karşılarım, ama bu fotoğrafı gördüğümden bu yana elim ayağım titriyor. bu ülkede öğrenciler, gazeteciler, sanatçılar, yazarlar o senin elini tuttuğun adam ve avanesi yüzünden tutuklu. böyle bir poz vermek ne demek, kuru bir selam neyinize yetmiyor? ne oldu da bu samimiyet oluştu? bekir bozdağ "başkanlık yasasını çekiyoruz" dedi de onu mu kutluyorsunuz? kafayı yiyeceğim. çekilin kardeşim, boşaltın o koltukları. attığımız adıma dikkat ediyoruz biz, akp'ye, siyasal islama yaramasın diye. siz de bir zahmet mecliste kıkırdamayın.
edit: bak bak, götoğlan da olmuşuz. elele gülüşmenin alternatifi ne zaman tabanca ile düello yapmak olmuş? bizde mi bir anormallik var anlamıyorum ki. hafif bir sürtüşme mi var akp ile chp arasında, dargın sevgili modundalar mı? öyleyse çıkın söyleyin, biz de üzerinde düşünelim. ülke elden gidiyor diye uykusuz kalmayalım, çocuklarımızın geleceğinden endişe etmeyelim.
19.01.2017 · 39. sıra
bu konuyu tartismak icin tiklayiniz
18.01.2017 21:47 ~ 23:47