kendisini fişlemeliyiz,devran döndüğünde en temel insan hakkından mahrum bırakıp eziyet etmeliyiz.
orospu çocuğunun birinin sıçmığıdır.
ek edit:
- onlarca mesaj aldım..genelde bu devran dönmez artık,nasıl dönecek,ne zaman döner serzenişleriydi.arkadaşlar kolay bir şeyle uğraşmıyoruz,elbette zor olacak ama hiç bir yanlış ve saçmalık sonsuza kadar sürmez..gücü eline geçirmiş korkak,donanımsız bir kalabalık var karşımızda hepsi bu.
- mesaj yoluyla "bu devran artık dönmeyecek lâik piç. eziyet haa? ermeni soykırımı yapılmadı ama lâik soykırımı yapılacak sizin gibi soyu çürümüşlere." yazan çaylak trole dediğim gibi "biz vatan satan padişahı ve onun kuklası halifeyi kulaklarından tutup siktir ettik bu topraklardan,hafife almayın bu kadar" diyorum bu dönerci itle aynı fikirde olanlara.
12.11.2023 · 2. sıra
fatalite
11.11.2023 00:52 ~ 14:11