laikler çomar olsaydı başmuhtar ben çobanım diye seslenmezdi.
reisiniz sizi çomarlığa seçti. koyunlarını sizinle hizaya sokuyor kendisi. beğenmediniz mi yoksa? çok ayıp.
11.12.2016 · 30. sıra
pepu
16:13