sadece tek bir şey anlatayım, 99 depreminden sonraki 20 gün, yönetim fiili olarak ordudaydı. bu coğrafyanın en büyük rafinerilerinden biri yanıyordu, ülkenin üretiminin tamamına yakınını sağlayan bölge yollarıyla kaynaklarıyla çökmüştü. ordu dediğiniz de insan, koca garnizonlar denize batmış, o insanlar çoluk çocuğunu bırakıp halkına yardıma koştu. görev bunu emrediyor dediler. ordu gemileri seferber oldu, kara kuvvetleri en ücra yerden asker çağırdı, izindeki askerler emir beklemeden gidip komutanlarını buldular bölgede. bu ihtimalleri akla getirip hazırlanan tek kurum vardı, o da orduydu. gerekeni gerektiği kadar yapmaya çalıştı.
şu an aynı şiddette bir deprem olsa ne olacağını hayal gücünüze bırakıyorum. uygun adım yürüyemeyen askerler görüyorum törenlerde.
06.06.2018 · 1. sıra
uckuruslukopera
05.06.2018 00:00