Sık geçen başlıklar

kyk borcundan dolayı hesaplarına el konulması 1

ekşi'de gör
herşeyi anladığım ama kime şikayet edeceğiz kısmını anlamadığım başlık. ya borç var ödenmemiş banka hesabına haciz konmuş bunun neresini şikayet edeceksiniz? kaldı ki yapılandırma vardı makul miktarda taksitlendirebilirdiniz. e yani bi de şikayet edin tam olsun.