"dogum sirasinda kacirildim" kismini okuduktan sonra samimiyetini kaybetmis videodur. kendi hic görmedigi bir ülkeden bahsediyor, baskalarinin yazdigi metni okumus, kendi cevresinde yasananlari not alip anlatiyor diye izlemeye basladigim icin sonrasini izleyemedim.
edit: gelen uyarilardan sonra tekrar izledim, yine ayni etkiyi yapti. kizin ingilizcesi yukarida söyledigimi destekliyor.
ülkeme müdahale edin, diktatörlere yedirmeyin, kapitalist ülkeler siz yiyin diyor.
pr ajansi hazirlamis metni bunu da anlayabiliyoruz.
ortam iyi secilmis, insanlar duygulanmis.
daha önce müdahale edilen irak, afganistan gibi ülkeleri referans alabiliriz.
18.03.2017 · 20. sıra
bsbalamir
17.03.2017 04:31 ~ 05:11