bence sadece amerika değil iskandinav ülkelerinden falan da haberi yokmuş yüce rabbimin, çünkü oruç saatleri saçma. mesela medine'ye bakmıştım sanırım, yaz ve kış arasında oruç açma zamanı için çok büyük bi fark yok. ama mesela isveçte oruç tutmak isterseniz mayıs civarı, 20 saate yakın oruç tutmanız gerek, hani diyolar ya din kolaylaştırma dinidir diye, ama nedense kutuplarda olduğu gibi bu insanlara şu kadar saat oruç tutun güneş batmıyo denmiyo, baya 20 saat aç kalıyolar. nesi mantıklı bunun?
şimdi yüce rabbim kutsal kitabı indirirken iskandinav ülkelerinin de varlığından haberi yokmuş bence, yoksa neden oruç olayını güneşe bağlasın?
ya da kitabı yanlış okuyo olabilir misiniz? hani belki güneşle orucun bi alakası yoktur. sadece soruyorum.
09.10.2022 · 42. sıra
gelmeyenhollandaliyibekleyen
08.10.2022 00:10 ~ 00:27