bunu inatla savunan adamları görüyorum. adamların arasında üniversite mezunu, hatta yüksek lisans yapan adam var.
ulan tamam kitap okumak diye, tarih bilgisi diye bir şey yok. ama bu kadar mı şuurunuzu kaybettiniz?
adamı elime somut veriler ala ala çürüttüm. mühendisti bu.
adam durdu durdu dedi ki "kardeşim kurtuluş savaşı bana samimi gelmiyor, sen gene inanmaya devam et ama kaybeden sen olacaksın."
adam yalanlara dinine iman eder gibi iman ediyor. asıl sorun bu. gerçeklere inanmak bir tercih olmuş.
24.10.2015 · 24. sıra
kevin
23.10.2015 17:32