Sık geçen başlıklar

kumar bağımlılığının hiçbir çözümü olmaması 1

ekşi'de gör
üst edit: bana troll diyen ahmaklar neye göre söylüyor bunu? nick altıma 3-4 kişi troll yazdı diye troll mü oluyorum? bunları yazanlar girdiğim dini ve siyasi entrylere mantıklı cevap veremeyince nick altıma saldırıp troll yazan asalaklardır. sürü psikolojisiyle troll yazacağınıza eski entrylerime bakın önce. bu anlattıklarımın hepsi gerçek, hatta buzdağının görünen kısmı. neler neler yaşadım kumar yüzünden intihar teşebbüsünden 3 gün yoğun bakımda yattım. trollmüş, gerizekalılar. kendinize abartı gelen herşeye troll deyip geçin siz. dışarıda ne hayatlar var haberiniz yok. örümcek beyinliler sizi.

beni artık bıktıran usandıran durumdur. aylar önce kumar bağımlılığı başlığına da sürekli yazıyordum. aradan geçen zamanda hiçbir şey değişmedi. denemediğim yol kalmadı. psikiyatrlar ağır ilaçlar banka hesabı kapatmalar....

7 senelik kumar hayatımda son 2 senedir patolojik seviyede olduğumun farkındayım. kâr kazanç hiçbir şey önemli değil sadece ve sadece o anı yaşamak istiyor insan. daha geçen hafta 5 bin lirayı 60 bin küsüre kadar çıkarıp parayı çekmeden hepsini kaybettim. bu o kadar sık oluyor ki artık anlık üzüntü ve sinir dışında tepkisizim. depresyona bile girmiyorum.

bugün hesap hareketlerime bir bakayım dedim, size yeminederim gördüm ki para yatırmadığım bir gün bile yok neredeyse. yatırdığım en ufak miktar da 500 tl civarı. kişilere veya kurumlara borcum yok. borç alarak hiç kumar oynamadım. fakat şuan geldiğim noktada görüyorum ki kumar benim benliğimi, hayatımı, herşeyimi benden çaldı. hiçbir zaman normal bir insan gibi yaşayamayacağım. iki kere üniversite bıraktım kumar yüzünden. zeki biri olduğumu düşünüyorum ama bunu yenemedim ve yenilgiyi kabullendim. sonum ya intihar olacak ya da bu şekilde siteleri zengin etmeye devam edeceğim. hayatım resmen kumar oynamak kaybetmek ve tekrar kumar oynayacak parayı bulmaktan ibaret.

bugün mesela 3 bin tl kaybettim. 2 tane kanal tedavisi olması gereken inanılmaz ağrıyan dişlerim var fakat dişlerimi yaptırmadım gittim kumarda kaybettim. aynı şekilde çoğu zaman kendime yemek parası bile bırakmıyorum. mesela banka hesabımda o an 3 bin tl varsa kendime yemek parası bile ayırmıyorum her bir kuruşu yatırıyorum. artık iyice zıvanadan çıktı bu iş. etrafınızda kumara yeltenen olursa onu tekme tokat dövün sakat bırakın ama kumara başlatmayın. bu entry'i yazdıktan sonra gidip rulette tier bölgeye kalan son paramı basacağım...