tamam hemen sahip çıkalım, ne yapıyoruz?
götünüze giyecek donunuz yok, işsizlik almış başını gitmiş, hayvan gibi vergi veriyorsunuz, bir de üzerine dünyanın en pahalı akaryakıtını kullanıyorsunuz da sesinizi çıkaramıyorsunuz sikiniz israil ve abd'ye mi kalkıyor?
siktirin gidin, güldürmeyin lan kendinize.
20.12.2017 · 43. sıra
madmen
19.12.2017 00:01